Chiptuning
Apie chiptuning:
Gamintojas, išleisdamas automobilį gyvenimui, ne visuomet išnaudoja visas galimybes. Kai kurie gamintojai gamina tos pačios mechaninės dalies automobilius su skirtingomis valdymo bloko programomis, kas įtakoja variklio dinamines bei galingumo savybes. Mes optimizuojame programas (chiptuning, remap) iki patikimo lygio, išgaunant geresnes variklio dinamines sąvybes. Kadangi programavimas ir programos korekcija atliekama individualiai kiekvienam automobiliui, aptariamos galimybės ir kliento lūkesčiai individualiai kiekvienu atveju. Darbas atliekamas su licenzijuotomis programomis turinčias gamintojo palaikymo statusą.Prieš programavimą (chip tuning, remap), atliekame variklio diagnostiką. Darbus atliekame individualiai kiekvienam automobiliui su jo orginaliu softu. Nenaudojamos kito automobilio programos ar panašiai. Programavimas atliekamas tvarkingiems automobiliams. Galios ir sukimo momento prieaugis: 20 – 30% nuo standarto, atskirais atvejais rezultatas sieka iki 70% nuo rasto galingumo.
Galios matavimo darbai atliekami dyno stendu (DIN 70020). Dyno stendas matuoja tiek vieno tilto FWD RWD varomas automobilius, tiek ir 4WD ar AWD visų varomų ratų automobilius, bei automobilius kuriems nepilnai išsijungia antipraslydimo sistema. Galios matavimas atliekamas automobiliams be dygliuotų padangų, bei turinčius buksyravimo kilpas ar įsukimo vietas.

Įranga:
Dirbame su pažangiausia ir pasaulyje pripažinta legalia įranga. Ši įranga įgalina kelti galią ar programiškai spręsti iškilusias problemas su dpf, fap, egr, sklendėmis, gesinimo sklende, klaidomis dtc. Šiuos elementus mes galime įšjungti, bei tuo pačiu įjungti esant nekokybiškai programos korekcijai. Tai atliekama praktiškai visų automobilių kompiuteriams, bei kaikuriom automatinėm pavarų dėžėm (DSG, ZF8HP). Matuojame galingumą dyno stendu ne tik dviem, bet ir visais keturiais ratais varomais automobiliais t.y. AWD, 4WD, Quattro.Chiptuning stages:
Stage 1 - pilnai originali programa.Stage 2 - oro įsiurbimo, bei išmetimo sistemos pakeitimai.
Stage 3 - Turbo kompresoriaus hybrido keitimas, kuro sistemos našumo didinimas, oro įsiurbimo bei išmetimo sistemos pakeitimai.
Stage 4 - Variklio konstrukcinių mazgų stiprinimas, turbo kompresoriaus hybrido keitimas, kuro sistemos našumo didinimas, oro įsiurbimo bei išmetimo sistemos pakeitimai.

Keliame galingumą:
Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Dethleffs Dodge, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Land Rover, Mazda, Mercedes-Benz, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo automobiliams.Garantija:
Garantija suteikiama valdymo bloko programai. Atskiriems mechaniniams elementams garantijos nesuteikiamos dėl jų mechaninio nusidėvėjimo. Skendusiems ir degusiems automobiliams garantijos darbams nesuteikiamos. daugelyje atvejų išmatuojamas ir klientui pateikiami faktiniai rodmenys HP arba Kw (pagal pageidavimą), bei Nm skalėse.